Zatiahnuté, dažďové prehánky
16°
Bratislava
Galina
3.5.2024
Ako má vyzerať vizitka úspešných? Takto
Zdielať na

Ako má vyzerať vizitka úspešných? Takto

BRATISLAVA / Stalo sa Vám, že keď ste od niekoho dostali vizitku a nemali ste z nej dobrý pocit? Podľa odborníkov na Feng Shuei aj pri takých bežných veciach, ako sú vizitky, treba dodržiavať určité pravidlá. Pozrite sa či náhodou aj tá vaša vizitka nepatrí medzi tie neobľúbené.

Prvý dojem je dôležitý

Bielo-čierne, farebné, veľké, malé, horizontálne alebo vodorovne otočené a s logom či bez. Vizitky sú dnes žiadané pri každom oficiálnom stretnutí. To aký dojem spravíme na neznámeho človeka, by mala zanechať aj naša vizitka. My sme sa zamerali na tieto štyri - úradu práce, ministerstva školstva, červeného kríža a moju. Odborníčka na ich výrobu by určite brala....

"Je veľmi prehľadná, pekná, zaujme, čiže určite tú vašu," poznamenala grafička a tlačiarka Zuzana Urbanová na adresu vizitiek Televízie JOJ. Zuzana ako negatívum ostatných vizitiek vypichla informácie, ktorých na nich je mnoho a sú nahustené. "Je to všetko veľmi malé a v podstate nič nie je zvýraznené," dodala Zuzana.

Priveľa informácií odrádza

Náš konzultant na Feng Shui naopak pochválil vizitku slovenského červeného kríža, pretože údaje na nej majú rastúcu tendenciu. "Toto vyzerá ako nejaká cesta, čo je veľmi vhodné, ale to meno ako keby tam nepatrilo," povedal Petr Bílý, Feng Shui konzultant.

Strohé, so zlým rozložením textu, zostali vizitky úradu práce a ministerstva školstva. Aby boli prijateľnejšie vyriešilo by to iné rozloženie textu. Vizitka Televízie JOJ aj u odborníka na feng shui obstála najlepšie. Text bol uložený v smere z ľavého spodného rohu - k pravému hornému, čo znamená, že pre neho má rastúcu tendenciu, ale prečo je dodržanie toho smeru také dôležité? "Máte proste z nej lepší pocit, tak potom aj vo vnútri máte lepší pocit tomu človeku potom zavolať," upresnil odborník na Feng shui.

Aj rozloženie textu je dôležité

Ideálna vizitka by podľa odborníčky na ich výrobu mala vyzerať nasledovne. Podstatné veci by sa mali nachádzať vľavo, keďže je pre nás prirodzené čítať zľava doprava. No a podľa odborníka na feng shuei, by mali byť informácie v popredí a informácie uložené v pravej hornej časti. Farbu by vybral podľa dátumu narodenia, alebo dátumu zápisu firmy do obchodného registra. Samozrejme pri výbere tej vašej vizitky sa zohľadňujú predovšetkým vaše požiadavky. K ideálnej vizitke určite patrí celé meno, nie každému sa predsa hodí jeho skrátená verzia.

Článok si môžete pozrieť aj cez iPhone či iPad vďaka novej aplikácii. ZADARMO.

isifa

Súvisiace články