Kríza v telekomunikačnom trhu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: www.pcspace.sk
Alef Nula, domáci distribútor informačných technológií, informoval o tom, ako súčasná hospodárska kríza vplýva na telekomunikačný trh v Slovenskej republike.
Podľa nej „provideri“ pokračujú v nastolenom trende a majú záujem o nové technológie, vďaka ktorým skvalitňujú a rozširujú svoje služby. Ľubomír Zlacký, riaditeľ spoločnosti povedal, že znakom krízy je jedine snaha vyjednať lepšie ceny a podmienky. Myslí si tiež, že internet nepatrí k položkám, ktoré rodina kvôli obmedzenému rozpočtu škrtne medzi prvými. V segmente SME cítiť, že firmy investujú len do technológií, ktoré sú absolútne nevyhnutné alebo prinášajú v čo najkratšej dobre prevádzkové úspory.