O SMS cestovné lístky je v bratislavskej MHD veľký záujem
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Počas prvého týždňa si cestujúci zakúpili vyše 15 000 SMS lístkov
"Prvý týždeň prevádzky SMS cestovného lístka potvrdil veľký záujem cestujúcich o túto modernú a praktickú formu," uviedol dnes pre TASR predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník.
Podľa neho nový systém pracoval spoľahlivo, zásadné problémy sa nevyskytli ani pri prepravnej kontrole revízorov. Potvrdilo sa, že voľba čo najjednoduchšej formy SMS lístka bola vhodná a cestujúci správne pochopili systém fungovania elektronického cestovného lístka.
DPB očakáva, že počet cestujúcich využívajúcich SMS cestovný lístok bude narastať aj v závislosti od toho, ako jednotliví operátori budú rozširovať možnosť využitia tejto služby pre svojich ďalších zákazníkov.