Oblačno
15°
Bratislava
Lesana
5.5.2024
Červená nás láka na výpredaje a akcie
Zdielať na

Červená nás láka na výpredaje a akcie

BRATISLAVA / Leto sa ešte neskončilo, no obchodníci nás už lákajú na veľké výpredaje. A lákajú nás dobre, pretože mnohí Slováci práve počas akcií a zliav siahnu hlbšie do peňaženky s vedomím, že vlastne ušetria. Za to, že nakupujeme nemôžu len nižšie ceny, ale aj farba. Na vine je červená.

Zaberá aj slovo posledný

"Červená je najvýraznejšia, veľa obchodov ju používa," hovorí psychologička Erika Bohdanová. Obchodníci to jednoducho vedia a o naše eurá bojujú osvedčenými zbraňami a aj farbami.

"Skôr kriklavé farby, keby urobíme čiernu výlohu to ľudí nepriláka, tak ako červená, ružová... si myslím, že pútavé výlohy ľudi prilákajú, hlavne keď je tam niečo ako posledný výpredaj, konečné zľavy," myslí si asistent manažéra predajne Dávid Šimončič.

Vo výpredajoch nakupuje až 64 percent

"Človeka upúta len ten nápis akcia, lebo si hneď uvedomí, že je tam niečo, čo si môže dovoliť," pokračuje psychologička. Nie všetko lacné, je ale dobré a kvalitné. Pochopili to už mnohí z nás.

"Podľa výskumov môžem povedať, že 64 percent  populácie nakupuje najlacnejšie a vo výpredajoch. Na druhej strane je 58 percent šudí, ktorí hovoria, že za kvalitu sú ochotní si priplatiť," hovorí reklamný stratég Pavol Minár.

Ušetriť a kúpiť kvalitne je myšlienka s ktorou podľa najnovších zistení Slováci vchádzajú do obchodu.

Špeciálne spravodajstvo KRIMI PLUS v sobotu o 18:00.

ISIFA

Súvisiace články

Najčítanejšie správy