Exkluzívny prieskum agentúry Polis pre TV JOJ: Toto sú témy, ktoré najviac trápia Slovákov
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Z exkluzívneho prieskumu agentúry Polis pre reláciu TV JOJ Na hrane vyplýva, že podľa Slovákov by mali byť hlavnými témami predvolebnej kampane zdravotníctvo, školstvo, mladé rodiny či dôchodcovia.
Tabuľka: Ktoré témy by mali byť hlavné v predvolebnej kampani
| Zdravotníctvo | 57,4 |
| Školstvo | 31,3 |
| Mladé rodiny | 26,4 |
| Dôchodcovia | 26,2 |
| Nezamestnanosť | 19,8 |
| Korupcia a chyby vládnej koalície | 16,7 |
| Cesty a infraštruktúra | 15,5 |
| Korupcia a chyby konkurencie | 13,8 |
| Problematika regiónov | 11,1 |
| Problematika menšín | 4,1 |
| Polícia, súdy a prokuratúra | 3,7 |
| Klimatické zmeny | 3,4 |
| Poľnohospodárstvo | 3,4 |
| Rómovia | 2,7 |
| Obrana | 2,3 |
| Kočner (a všetko s tým spojené) | 2,2 |
| Zmena volebného systému | 1,8 |
| Migranti | 1,8 |
| Kto s kým pljde, alebo nemá ísť, do koalície a prečo | 0,6 |
| Problematika LGBT | 0,4 |
| Iná | 7,6 |
| Neviem | 6,7 |
Agentúra Polis vykonala prieskum pre TV JOJ v dňoch 8. - 10.2 na vzorke 952 respondentov, starších ako 18 rokov, na území celej Slovenskej republiky.