Exkluzívny prieskum agentúry Polis pre TV JOJ: Zdravotníctvo by malo byť hlavnou témou predvolebnou kampaňou
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Z exkluzívneho prieskumu agentúry Polis pre reláciu TV JOJ Na hrane vyplýva, že podľa Slovákov by malo byť hlavnou témou predvolebnej kampane do parlamentných volieb 2020, zdravotníctvo. Nasledujú sociálne problémy a zlepšenie kvality života dôchodcov. Viac ako 6 percent Slovákov nevie, čo by tou hlavnou témou malo byť.
Z exkluzívneho prieskumu agentúry Polis pre reláciu TV JOJ Na hrane vyplýva, že ak by sa konali parlamentné voľby v týchto dňoch, vyhral by Smer-SD. Za ním nasleduje strana Za ľudí, PS/Spolu a ĽS NS. Ďalšou témou prieskumu bola aj spokojnosť s vývojom po novembri 1989. Ten ukazuje, že viac polovica Slovákov je a polovica nie je spokojná s vývojom po novembri 1989.
Tabuľka: Čo by mali byť hlavnými témami predvolebnej kampane do parlamentných volieb 2020?
| Zdravotníctvo | 62,8% | 
| Sociálne problémy | 38,2 % | 
| Zlepšenie kvality života dôchodcov | 31,2% | 
| Korupcia | 30,8 % | 
| Školstvo | 30,7 % | 
| Mladé rodiny | 22,6 % | 
| Neustále zdražovanie | 22,4 % | 
| Doprava | 13,4 % | 
| Regionálne vyrovnanie | 9,8 % | 
| Kauza Kočner | 2,6 % | 
| Imigranti | 1,6 % | 
| Výmena SMERu vo vláda | 1,2 % | 
| Vražda novinára a jeho snúbenice | 1,1 % | 
| Iná. | 2,0 % | 
| Neviem | 6,1 % |