Jasno
21°
Bratislava
Lesana
5.5.2024
Čestnosť sa nevypláca. Pavel vrátil preplatok, stal sa dlžníkom
Zdielať na

Čestnosť sa nevypláca. Pavel vrátil preplatok, stal sa dlžníkom

Teraz Vám ukážeme príklad toho, ako sa žiaľ, nie vždy oplatí “byť čestný”. Muž z Hnúšte obdržal preplatok za elektrinu, ktorý bol nečakane vysoký. Tento fakt dodávateľovi oznámil a peniaze neprevzal. No a potom prišlo prekvapenie. Zo zákazníka sa stal dlžník.

Preplatok neprevzal

Pán Pavel Grendel z Hnúšte prednedávnom prešiel k alternatívnemu dodávateľovi elektrickej energie. Všetko bolo v poriadku, až kým po pár mesiacoch neprišiel preplatok za elektriku vo výške 253 Eur. "Ale ten preplatok sa mi zdal byť veľký. Tak som zodvihol telefón a volal som nazad," priblížil.

Pán Grendel čestne tento preplatok neprevzal a spoločnosť upozornil na to, že sa stala chyba. "Myslel som si, že tým je to skončené, vybavené, v poriadku," poznamenal.

Po preplatku oznámili dlh

Omyl, po pár týždňoch sa stal presný opak. Pán Grendel obdržal upomienku, že spoločnosti neplatil zálohové platby. Dlh mal byť 257 Eur. Samozrejme toto nie je pravda. Od tejto chvíle nastali problémy v komunikácií medzi pánom Grendelom a spoločnosťou. Tá tvrdila vždy to isté. "Že tam mám nedoplatok a mám to zaplatiť," povedal pán Pavel.

Spoločnosť ustúpila

Po tom, čo sme požiadali spoločnosť o vyjadrenie, pán Grendel dostal ospravedlňujúci list. "Vážený pán Grendel, chceli by sme Vás informovať, že na základe Vami podanej reklamácie pristúpila naša spoločnosť k oprave vyúčtovacej faktúry ... Zároveň nám dovoľte touto cestou sa hlboko ospravedlniť ...," píše sa v ňom.

Pán Grendel od spoločnosti medzi tým odišiel. Dnes má pre ňu už len jediný odkaz: "Nerobte zo mňa debila".

Spravodajská aplikácia Noviny TV JOJ pre iPhone TU. ZADARMO.

TV JOJ

Súvisiace články

Najčítanejšie správy