Lidl zvýšil v minulom obchodnom roku svoje tržby na Slovensku o viac ako desatinu
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Spoločnosť Lidl Slovenská republika dosiahla v obchodom roku 2019, ktorý trval do konca februára tohto roka, na Slovensku tržby vo výške 1,369 mld. eur. V medziročnom porovnaní ide o viac ako desaťpercentný nárast. Zisk firmy sa v uvedenom období vyšplhal na 113,4 mil. eur a v porovnaní s predchádzajúcim rokom sa takmer nezmenil. Ako sa uvádza vo výročnej správe spoločnosti za obchodný rok 2019, jej vývoj bol úzko spätý s výkonom ekonomiky a kúpyschopnosťou obyvateľstva.
Lidl vstúpil na slovenský trh v septembri 2004 ako posledná spoločnosť z veľkých obchodných sietí. Aktuálne má na Slovensku 144 predajní, tri logistické centrá, okrem Serede aj v Nemšovej a Prešove, a centrálu v Bratislave. Od svojho vstupu na trh investoval diskont v priemere 50 mil. eur ročne. Lidl na Slovensku zamestnáva viac ako 5 000 ľudí.