Vodárne od pondelka otvoria zákaznícke centrá pre verejnosť
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Východoslovenská vodárenská spoločnosť (VVS) otvorí od pondelka 18. mája svoje zákaznícke centrá. Otvorené budú všetky pobočky v mestách Košice, Prešov, Michalovce, Rožňava, Vranov nad Topľou, Bardejov, Humenné, Trebišov, Svidník, Snina a Revúca. Informovala o tom Vychodoslovenská vodárenska spoločnosť.
Zákaznícke centrá budú fungovať v neobmedzenom pracovnom režime ako pred koronakrízou, spoločnosť prispôsobila ich činnosť novým hygienickým opatreniam na ochranu klientov aj zamestnancov VVS. Pracovníci zákazníckych centier budú používať ochranu tváre, pri práci s dokladmi a s peniazmi ochranné rukavice, prípadne si vydezinfikujú ruky. Všetky zákaznícke centrá budú pravidelne upratované, čistené a dezinfikované germicídnymi žiaričmi, ktoré dezinfikujú vzduch pomocou ultrafialového žiarenia.
„Pre klientov bude vstup povolený len s ochranou tváre. Pred vstupom do miestnosti si zákazník vydezinfikuje ruky dezinfekčným prostriedkom, prípadne použije vlastné ochranné rukavice. Na zákaznícke centrum sa môže vstupovať po jednom a pri čakaní sa bude dodržiavať dvojmetrový rozostup. Pred vstupom do miestnosti zákozníckeho centra každému odmerajú telesnú teplotu. Pracovník VVS si zapíše identifikačné údaje zákazníka do evidencie pre prípadnú identifikáciu pôvodcu/nositeľa vírusu,“ uviedla VVS.
V Košiciach a v Prešove bude možné naraz vybaviť dvoch zákazníkov, na ostatných zákazníckych centrách po jednom. Klienti si môžu rezervovať termín návštevy vopred, aby sa vyhli čakacím dobám. Stačí zavolať na call centrum a dohodnúť si presný dátum a čas na vybavenie svojej požiadavky v konkrétnom zákazníckom centre. VVS zároveň odporúča klientom využívať e-služby vodárne, digitálnym spôsobom si klienti môžu vybaviť približne 40 percent služieb.