Spravodajské weby: Pád aktualne.sk a zive.sk
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: ISIFA
BRATISLAVA – Najčítanejším spravodajským portálom je aj naďalej internetová verzia denníka SME. Ten zaznamenal v septembri takmer 2 milióny návštev podľa tzv. RU metodiky. Vyplýva to z merania AIM monitor.
Prepad zive.sk a aktualne.sk
Výraznejší prepad ale zaznamenal napríklad web aktualne.sk či špecializovaný web zive.sk.
Z medziročného porovnania vyplýva, že SME si mierne pohoršilo. A to v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Podstatne výraznejší prepad ale zaznamenali iné spravodajské stránky.
Web televízie Markíza stratil 149- tisíc návštevníkov, aktualne.sk vyše 68- tisíc užívateľov či špecializovaný web na technológie zive.sk viac ako 70- tisíc.
+ pre Nový Čas či JOJ
Naopak, viac návštev zaznamenal v porovnaní so septembrom 2013 bulvárny portál topky.sk či stránka denníka Nový Čas. Čas.sk zaznamenal podľa AIM monitor milión 664- tisíc RU návštev.
Spravodajské stránky dvoch slovenských najsledovanejších televízii odohrali uplynulý mesiac mimoriadne vyrovnaný. Aspoň podľa metodiky RU. Web markízy zaznamenal viac ako 631- tisíc návštev, stránka TV JOJ v rovnakej kategórii takmer 624- tisíc návštev.
Z medziročného porovnania vychádza ako víťaz JOJ. Jej noviny.sk stúpli o 279- tisíc užívateľov, tvnoviny.sk klesli o 149- tisíc návštev podľa metodiky RU.