Po ČSA ponúka pomoc klientom SkyEurope aj Wizz Air
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: TASR
Cestujúci môžu využiť linky ČSA
"Krach SkyEurope nie je rozhodne nič neočakávané. Táto udalosť podčiarkuje kritický význam silnej kontroly nákladov a silnej platobnej schopnosti, zvlášť v dobe finančnej krízy," povedal výkonný viceprezident Wizz Air John Stephenson.
Sumu v hodnote 30 eur (903,80 Sk) vrátane poplatkov na jednosmerný let ponúka spoločnosť pasažierom, ktorí vlastnia platnú letenku na zrušené lety SkyEurope s dátumom odletu medzi 1. septembrom 2009 a 26. marcom 2010. Pre ďalšie informácie je potrebné, aby navštívili webovú stránku wizzair.com alebo zavolali na call centrum spoločnosti Wizz Air.
Pomoc ponúka klientom SkyEurope aj ČSA. Tí, ktorí už majú kúpenú letenku SkyEurope a dostali sa do problémov, majú po predložení pôvodnej letenky doplatiť 50 eur (1506,30 Sk) a môžu využiť najbližší spoj ČSA do príslušnej destinácie. Rovnaká možnosť platí aj pre cestu späť a vzťahuje sa na letenky zakúpené do 31. augusta 2009.
Cestujúci môžu využiť linky ČSA do nasledujúcich destinácií: Amsterdam, Atény, Barcelona, Benátky, Brusel, Budapešť, Frankfurt nad Mohanom, Heraklion (Kréta), Kodaň, Kolín nad Rýnom/Bonn, Larnaka, Londýn, letisko Heathrow, Manchester, Miláno, Oslo, Paríž, letisko Charlesa de Gaullea, Rím, Solún, Split alebo Štokholm.