Polojasno
12°
Bratislava
Marcel
20.4.2024
Čašníčka odborníčka. Hosťom omylom naliala víno za 5 tisíc eur
Zdielať na

Čašníčka odborníčka. Hosťom omylom naliala víno za 5 tisíc eur

Archívne video

MANCHESTER / Nevšedný zážitok si odniesli hostia reštaurácie Hawksmoor v britskom Manchestri. Objednali si fľašu vína za 260 libier (296 eur), ale čašníčka sa pomýlila a omylom im priniesla fľašu Chateau le Pin Pomerol ročník 2001. Tohto vína bolo vyrobených len 500 fliaš a jedna stojí 4 500 libier, čo je 5 100 eur. O udalosti napísal aj portál BBC.

Hostia reštaurácie v Manchestri si v stredu večer rozkošnícky vychutnávali pomalými dúškami lahodné víno. Keď však servírka odnášala prázdnu fľašu, pozrela na etiketu a zdesila sa.

Manažérka inej pobočky reštaurácie Hawksmooor, ktorá sa ponúkla, že vypomôže servírke, totiž v zhone zamenila fľaše, píše BBC. Namiesto Chateau Pichon Longueville Contesse de Lalande ročník 2001 totiž hosťom priniesla fľašu Chateau le Pin Pomerol. Víno z rovnakého roku, avšak niekoľkonásobne vyššej kvality aj ceny.

Nadšení hostia nemali vôbec potuchy, čo vlastne pijú. Zatiaľ, čo ostatný personál reštaurácie upokojoval zničenú manažérku, objednali si druhú fľašu. Personál im bohužiaľ musel oznámiť, že to nebude možné.

Vedenie reštaurácie sa k celému prípadu postavilo čelom a s povestným britským humorom. O zámene informovalo na twitterovom účte reštaurácie. "Zamestnankyni, ktorá sa pomýlila, hlavu hore! Takáto chyba sa môže stať, rovnako ťa máme radi," odkázalo vedenie reštaurácie.

https://twitter.com/HawksmoorMCR/status/1128937017587453952

"Vyzerajú dosť podobne, čo?" rýplo si ešte vedenie, keď na Twitter umiestnilo fotografiu oboch spomínaných fliaš. Na vysvetlenie potom vedenie vysvetlilo, že v ten večer panoval v reštaurácii zhon a vo vínnej pivnici bola dosť tma.

Pobavení užívatelia okamžite chceli vedieť, kedy bude mať spomínaná zamestnankyňa zase službu, aby si mohli urobiť rezerváciu, a niektorí ocenili prístup reštaurácie, ktorá namiesto vyhodenia či pokuty zamestnankyňu podporila. Koniec koncov ťažko povedať, či by si za 4 240 libier mohla dovoliť reklamu s podobným dosahom a účinkom.

Súvisiace články

Najčítanejšie správy