Zakázali reklamy so sexuálnym motívom
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Sergi Mussul/ilustračné
Čína zakázala akékoľvek rozhlasové a televízne reklamy so sexuálnym podtónom. Štátne médiá to oznámili dnes.
Čína zakázala akékoľvek rozhlasové a televízne reklamy so sexuálnym podtónom. Štátne médiá to oznámili dnes.
"Reklamy, ktoré obsahujú sexuálne narážky, nevhodné správanie či polonahé ženy sú škodlivé pre spoločnosť," uviedol denník China Daily. Čínska vláda počas posledných mesiacov zostrila kontrolu nad televíznymi a rozhlasovými médiami. Kontrolný úrad pre rozhlas, film a televíziu sprísnil pravidlá pre televízne relácie a zakázal hlasovanie prostredníctvom SMS, ktoré často využívajú reality šou.
Talentové reality šou zároveň nesmú byť v prime-time vysielaní. Taktiež je zakázané vysielať reklamy a relácie o sexuálnych pomôckach, produktoch a kozmetických operáciách, zamerané na zväčšovanie či úpravu ženských pŕs.
Minulý mesiac úrad pre rozhlas, film a televíziu zakázal 11 rozhlasových relácií, pretože sa v nich preberal príliš otvorene sex. Rozhlasové talk šou o romantike a sexe sú v Číne mimoriadne populárne, úrady ich však prísne kontrolujú. Minulý rok zakázali televízne relácie, pojednávajúce o kozmetických zákrokoch a operáciách zmeny pohlavia.