Oblačno
Bratislava
Juraj
24.4.2024
Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí
Zdielať na

Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí

BRATISLAVA / Sila sociálnych sietí nenecháva chladných ani našich politikov. Aj pre nich sú dôležité čísla lajkov, pozretí a v neposlednom rade množstvo takzvaných followerov, teda sledovateľov. Komunikovať s ľuďmi touto formou sa rozhodol aj premiér Robert Fico. Toho od novembra vedie nový mediálny tím a tak nás zaujímalo, či sa mu v komunikácii darí lepšie ako pred tým.

Premiér Robert Fico počúva rady svojho nového mediálneho tímu a s ľuďmi komunikuje viac cez sociálne siete. A tak v kuchyni odhaľuje pravú tvár bravčovej panenky, vďaka novoročnému prejavu zistíte, kde sa nachádza jeho obľúbené miesto a nechýbajú ani slová na adresu opozície. 

"Poloha, v akej vídame teraz premiéra nie je pre nás bežná a obvyklá, to znamená, že môže vzbudzovať nejaké otázniky. Dokonca aj úsmev, ale faktom je, že to je normálny spôsob komunikácie 21.storočia. A to, že sa premiér pre takúto komunikáciu rozhodol je pre mňa dôkazom, že chce pokračovať v politike," myslí si riaditeľ PR agentúry Karol Wolf. 

Robert Fico sa vďaka novej mediálnej stratégii umiestnil v prvej desiatke najsledovanejších politikov na sociálnych sieťach. Prvým miestam už dlhodobo kraľuje prezident Andrej Kiska, Boris Kollár a Richard Sulík. 

Súvisiace články

Najčítanejšie správy