Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí

Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí

BRATISLAVA / Sila sociálnych sietí nenecháva chladných ani našich politikov. Aj pre nich sú dôležité čísla lajkov, pozretí a v neposlednom rade množstvo takzvaných followerov, teda sledovateľov. Komunikovať s ľuďmi touto formou sa rozhodol aj premiér Robert Fico. Toho od novembra vedie nový mediálny tím a tak nás zaujímalo, či sa mu v komunikácii darí lepšie ako pred tým.

Premiér Robert Fico počúva rady svojho nového mediálneho tímu a s ľuďmi komunikuje viac cez sociálne siete. A tak v kuchyni odhaľuje pravú tvár bravčovej panenky, vďaka novoročnému prejavu zistíte, kde sa nachádza jeho obľúbené miesto a nechýbajú ani slová na adresu opozície. 

"Poloha, v akej vídame teraz premiéra nie je pre nás bežná a obvyklá, to znamená, že môže vzbudzovať nejaké otázniky. Dokonca aj úsmev, ale faktom je, že to je normálny spôsob komunikácie 21.storočia. A to, že sa premiér pre takúto komunikáciu rozhodol je pre mňa dôkazom, že chce pokračovať v politike," myslí si riaditeľ PR agentúry Karol Wolf. 

Robert Fico sa vďaka novej mediálnej stratégii umiestnil v prvej desiatke najsledovanejších politikov na sociálnych sieťach. Prvým miestam už dlhodobo kraľuje prezident Andrej Kiska, Boris Kollár a Richard Sulík. 

Zdroj: noviny.sk

Ďakujeme za vaše názory

Mohlo by vás zaujímať

TV Program

08:10 POLICAJTI V AKCII
09:25 Súdna sieň
10:35 Súdna sieň
08:40 Ochranca III.
09:50 Ochranca III.
10:50 MacGyver
07:10 Panelák
08:45 Nákupné maniačky
10:05 NOVÉ BÝVANIE DIZAJN
08:40 Oskar v balóne
08:55 Medzi nami zvieratkami
09:00 Rybičky Flip a Flap
08:20 Vdaná nevěsta
09:55 Vánoční srdce
11:35 Dvě svatby