Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí

03.01.2017 19:45 Noviny.sk Slovensko Bratislava

Robert Fico sa snaží vylepšiť svoj imidž aj za pomoci sociálnych sietí

BRATISLAVA / Sila sociálnych sietí nenecháva chladných ani našich politikov. Aj pre nich sú dôležité čísla lajkov, pozretí a v neposlednom rade množstvo takzvaných followerov, teda sledovateľov. Komunikovať s ľuďmi touto formou sa rozhodol aj premiér Robert Fico. Toho od novembra vedie nový mediálny tím a tak nás zaujímalo, či sa mu v komunikácii darí lepšie ako pred tým.

Premiér Robert Fico počúva rady svojho nového mediálneho tímu a s ľuďmi komunikuje viac cez sociálne siete. A tak v kuchyni odhaľuje pravú tvár bravčovej panenky, vďaka novoročnému prejavu zistíte, kde sa nachádza jeho obľúbené miesto a nechýbajú ani slová na adresu opozície. 

"Poloha, v akej vídame teraz premiéra nie je pre nás bežná a obvyklá, to znamená, že môže vzbudzovať nejaké otázniky. Dokonca aj úsmev, ale faktom je, že to je normálny spôsob komunikácie 21.storočia. A to, že sa premiér pre takúto komunikáciu rozhodol je pre mňa dôkazom, že chce pokračovať v politike," myslí si riaditeľ PR agentúry Karol Wolf. 

Robert Fico sa vďaka novej mediálnej stratégii umiestnil v prvej desiatke najsledovanejších politikov na sociálnych sieťach. Prvým miestam už dlhodobo kraľuje prezident Andrej Kiska, Boris Kollár a Richard Sulík. 

Zdieľaj článok na Facebooku

Ďakujeme za vaše názory

Mohlo by vás zaujímať

TV Program

20:35 V SIEDMOM NEBI
23:00 Komando
01:00 Návrat do budúcnosti
20:35 22 minút
22:20 Životná šanca
00:40 DonT Stop
20:30 C.S.I.: Kriminálka New York
22:25 ŽREBOVANIE
22:40 Hannibal II.
22:15 Agi Bagi
22:30 Badanamu
22:35 Sherm a jeho mikróby
21:55 Hodinu nevíš
23:35 Velký draft
01:25 Mafiánovi