COOP Jednota uviedla na trh novú privátnu značku Biova zameranú na kozmetiku

COOP Jednota uviedla na trh novú privátnu značku Biova zameranú na kozmetiku Zdroj: fotosita
BRATISLAVA / Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej potreby v modernom, nadčasovom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.

Nová značka Biova má samostatný image, aby sa výrazne odlíšila od potravinových značiek a podtrhla tak svoju kvalitatívnu úroveň. Osloviť má tradičného zákazníka COOP Jednoty, ktorý si chce popri nákupe potravín zakúpiť aj kozmetiku. Pritiahnuť chce však aj nových spotrebiteľov všetkých vekových kategórií hľadajúcich dobrú kvalitu za lepšiu cenu ako brandové produkty. „Názov Biova môže niektorým našim zákazníkom znieť povedome - na našom trhu už kedysi značka kozmetiky Biova bola. Patrila k obľúbeným produktom, a preto sme sa rozhodli nadviazať na jej tradíciu,“ spomenul obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák. Kozmetická značka Biova doposiaľ zahŕňa 21 výrobkov, medzi ktoré patria šampóny, sprchové gély, tyčinky do uší vyrobené z bambusu, krémy na ruky, gély na vlasy, výrobky dámskej hygieny, ale aj hyginiecké servítky a toaletný papier. Až 95 percent produktov pochádza od slovenských dodávateľov. COOP Jednota bude postupne ponuku sortimentu rozširovať.

Zdroj: fotosita

​Výrobky značky Biova sú na pultoch niekoľko týždňov, no aj napriek krátkemu času si získali dôveru zákazníkov. Na základe výsledkov spotrebiteľského prieskumu Voľba spotrebiteľov-Najlepšia novinka 2021 sa COOP Žihľavový šampón stal víťazom kategórie Vlasová kozmetika.

COOP Jednota využila uvedenie novej kozmetickej rady aj ako príležitosť pre environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. „Obal každého výrobku sme doplnili o grafický symbol znázorňujúci farebný kontajner, ktorý napomáha spotrebiteľom správne triediť prázdny obal jednotlivých produktov. Farebné kontajnery využívame aj na obaloch nákupných tašiek a postupne ich chceme použiť na ostatné výrobky našej vlastnej značky,“ dopĺňa obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák.

Maloobchodná sieť COOP Jednota predáva pod privátnou značkou viac ako 700 produktov, z ktorých 85 percent pochádza od slovenských dodávateľov. V roku 2019 si pripomenula 20. výročie vstupu vlastnej značky na trh.

Zdroj: fotosita

Zdroj: SITA

Najnovšie na JOJ.SK

Odporúčame

TV Program

15:50 Česko Slovensko má talent
17:30 Noviny
18:00 Prestreté
16:40 Moja mama varí lepšie ako tvoja
17:45 Prvé oddelenie
18:15 Prvé oddelenie
16:45 Ochrancovia
17:55 Súdna sieň
18:55 Súdna sieň
17:15 Malí fidlikanti
17:35 Knihy od Stonožky
17:45 Šeherezáda – nevypovedané príbehy
16:25 Cirkus
18:15 Velký draft
20:15 Domino