UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody

UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody Zdroj: gettyimages
INZERCIA / Od začiatku februára môžu klienti UNIQA nahlasovať škody cez novú online registráciu, ktorá zjednodušuje, zrýchľuje a sprehľadňuje proces registrácie a likvidácie škody. Zákazník vie škodu nahlásiť zo všetkých typov poistení maximálne do niekoľko minút priamo z miesta udalosti. Niektoré jednoduché škody tak môže za rovnaký čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už na druhý deň. Intuitívne webové hlásenie je pre klientov dostupné nonstop 24 hodín denne.

Zákazník dokáže po novom nahlásiť škodu priamo z miesta udalosti do pár minút, stačí, keď na webovej stránke prejde na vylepšený online formulár registrácie škôd. Formulár je prispôsobený pre všetky typy zariadení a umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu.

Klient pri registrácii škody nemusí poznať ani číslo zmluvy alebo všetky parametre. Stačí zadať jeden zo vstupných údajov ako napr. priezvisko, rodné číslo, EČV alebo IČO a systém už klienta a jeho poistenie identifikuje v databáze. Následne okamžite získa číslo škody a všetky pokyny k dokumentácii, ktorá je potrebná k vybaveniu škody elektronicky. Systém po nahlásení automaticky pridelí prípad príslušnému likvidátorovi. Následne zákazníkovi navrhne vhodné riešenie situácie podľa typu uzatvorenej zmluvy.

Napríklad pri bežných, tzv. plechových škodách na vozidlách z havarijného poistenia môže zákazník využiť expresné samoobslužné vybavenie škody:

1. Zadá konkrétne poškodenie auta do špeciálnej aplikácie a tá podľa definovaných kritérií spočíta poistné plnenie.

2. Pokiaľ zákazník navrhnutú sumu akceptuje, po schválení likvidátorom peniaze okamžite putujú na jeho účet.

Podobná forma vybavenia jednoduchých škôd bude postupne doplnená aj v prípade majetkového poistenia.

Zdroj: SITA

​Nový systém online hlásení škôd

UNIQA je jeden z prvých na trhu, ktorý zákazníkovi umožňuje v niekoľkých jednoduchých krokoch škodu cez web zaregistrovať, vybaviť a rovno dostať aj odškodnenie. Doba riešenia škody sa tak skrátila z dní na minúty, maximálne hodiny. Inovácia hlásenia škôd tak výrazne redukuje požiadavky na zákazníka a zvyšuje jeho komfort v situácii, kedy utrpel škodu a očakáva od poisťovne urýchlene splnenie záväzkov.

Zdroj: SITA

Najnovšie na JOJ.SK

Prečítajte si tiež

TV Program

15:25 NAŠI I.
16:00 NAŠI I.
16:35 ZÁCHRANÁRI
14:50 Profesionáli III.
15:35 Simpsonovci VIII.
16:05 Simpsonovci VIII.
15:15 Slnečno, sem-tam vraždy I.
16:10 Vražedné čísla V.
17:10 Vtierka Castle II.
15:25 Strážca vesmíru Roger
15:35 Zabi nudu!
15:45 Jojko záchranár
14:10 Góóól! III.
16:05 Pomáda: Živě
18:25 Zoolander No. 2