UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody

UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody Zdroj: gettyimages
INZERCIA / Od začiatku februára môžu klienti UNIQA nahlasovať škody cez novú online registráciu, ktorá zjednodušuje, zrýchľuje a sprehľadňuje proces registrácie a likvidácie škody. Zákazník vie škodu nahlásiť zo všetkých typov poistení maximálne do niekoľko minút priamo z miesta udalosti. Niektoré jednoduché škody tak môže za rovnaký čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už na druhý deň. Intuitívne webové hlásenie je pre klientov dostupné nonstop 24 hodín denne.

Zákazník dokáže po novom nahlásiť škodu priamo z miesta udalosti do pár minút, stačí, keď na webovej stránke prejde na vylepšený online formulár registrácie škôd. Formulár je prispôsobený pre všetky typy zariadení a umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu.

Klient pri registrácii škody nemusí poznať ani číslo zmluvy alebo všetky parametre. Stačí zadať jeden zo vstupných údajov ako napr. priezvisko, rodné číslo, EČV alebo IČO a systém už klienta a jeho poistenie identifikuje v databáze. Následne okamžite získa číslo škody a všetky pokyny k dokumentácii, ktorá je potrebná k vybaveniu škody elektronicky. Systém po nahlásení automaticky pridelí prípad príslušnému likvidátorovi. Následne zákazníkovi navrhne vhodné riešenie situácie podľa typu uzatvorenej zmluvy.

Napríklad pri bežných, tzv. plechových škodách na vozidlách z havarijného poistenia môže zákazník využiť expresné samoobslužné vybavenie škody:

1. Zadá konkrétne poškodenie auta do špeciálnej aplikácie a tá podľa definovaných kritérií spočíta poistné plnenie.

2. Pokiaľ zákazník navrhnutú sumu akceptuje, po schválení likvidátorom peniaze okamžite putujú na jeho účet.

Podobná forma vybavenia jednoduchých škôd bude postupne doplnená aj v prípade majetkového poistenia.

Zdroj: SITA

​Nový systém online hlásení škôd

UNIQA je jeden z prvých na trhu, ktorý zákazníkovi umožňuje v niekoľkých jednoduchých krokoch škodu cez web zaregistrovať, vybaviť a rovno dostať aj odškodnenie. Doba riešenia škody sa tak skrátila z dní na minúty, maximálne hodiny. Inovácia hlásenia škôd tak výrazne redukuje požiadavky na zákazníka a zvyšuje jeho komfort v situácii, kedy utrpel škodu a očakáva od poisťovne urýchlene splnenie záväzkov.

Zdroj: SITA

Najnovšie na JOJ.SK

Prečítajte si tiež

TV Program

14:30 Knight Rider
15:35 Knight Rider
16:30 Aféry II.
13:35 DEDIČSTVO
14:55 Profesionáli II.
15:50 Simpsonovci II.
14:20 Dr. House VIII.
15:15 C.S.I.: Kriminálka Miami II.
16:20 Vražedné Miami
14:50 Nezvyčajná cesta Nilsa Holgerssona
15:05 Ruby z dúhy I.
15:15 Medzi nami zvieratkami
14:35 Jim Knoflík, Lukáš a lokomotiva Ema
16:35 Vášeň mezi řádky
18:35 Přijímačky