Zatiahnuté
Bratislava
Irma
14.11.2025
Black friday v NAY so zľavami až 50%. Slováci využívajú nákupný sviatok na rozumné investície
Zdielať na

Black friday v NAY so zľavami až 50%. Slováci využívajú nákupný sviatok na rozumné investície

BLACK FRIDAY tak pre mnohých predstavuje ideálnu príležitosť nakúpiť s rozumom nielen darčeky, ale aj praktické produkty, ktoré domácnosť reálne využi

Zdroj: NAY

BLACK FRIDAY už nie je len o rýchlych zľavách, ale aj o rozumných nákupoch, ktoré majú skutočný zmysel.

Spoločnosť NAY, líder trhu s elektronikou, preto opäť spustil obľúbenú akciu roka. Zákazníci tak môžu od 3. novembra využiť zľavy až 50 % a pripraviť sa na Vianoce, alebo zrealizovať plánované investície do domácnosti.

Najväčší výpredaj roka

BLACK FRIDAY s tisíckami zľavnených produktov je reakciou NAY na meniace sa správanie spotrebiteľov, ktorí sú v roku 2025 stále citlivejší na cenu. Spoločnosť aj tento rok sleduje zvýšený záujem zákazníkov aj o energeticky úsporné a smart produkty, ktoré dlhodobo pomáhajú znižovať prevádzkové náklady domácností. Pri nákupe drahších produktov ako práčky, chladničky či televízory, volia Slováci premyslenejší prístup a mnohokrát si počkajú na zľavy.

Podľa Sabiny Boudovej, marketingovej riaditeľky NAY, sa táto stratégia ľuďom osvedčila už v minulosti: "Počas obdobia BLACK FRIDAY každoročne pozorujeme zvýšený záujem o nákupy, pričom tento trend má dlhodobo rastúcu tendenciu. Zákazníci v tomto období intenzívnejšie vyhľadávajú výhodné ponuky pre vybavenie domácnosti alebo realizujú skorý nákup vianočných darčekov."

NAY tento rok v rámci akcie BLACK FRIDAY ponúka atraktívne zľavy až 50 %, a to naprieč celým sortimentom.

NAY

Rozšírený sortiment a zľavy až 50 %

NAY tento rok v rámci akcie BLACK FRIDAY ponúka atraktívne zľavy až 50 %, a to naprieč celým sortimentom. Zákazníci si môžu vyberať zo širokej ponuky viac ako 70 000 produktov, čo je o 20 000 viac než minulý rok. V zľave bude značná časť z nich.

Najväčší záujem sa tradične očakáva o smartfóny, televízory, notebooky, tablety, nositeľnú elektroniku a kávovary. Veľký dopyt sa vlani objavil aj pri produktoch z kategórií dom a záhrada, digestory, varné dosky či sporáky. Tie si nachádzajú cestu k zákazníkom najmä v súvislosti s modernizáciou bývania.

Pri nákupe drahších produktov ako práčky, chladničky či televízory, volia Slováci premyslenejší prístup.

NAY

Dôraz na dostupnosť

NAY kladie dôraz na bezproblémové doručenie aj počas vrcholu sezóny. Na BLACK FRIDAY a vianočné obdobie sa spoločnosť pripravuje už v lete. Vďaka dostatočným zásobám bude počas novembra dostupný kompletný sortiment. Zákazníci môžu využiť doručenie tovaru domov, ale aj obľúbenú službu rezervácie a osobného odberu tovaru priamo na predajni.

"V posledných mesiacoch zaznamenávame rastúci záujem zákazníkov o službu Rezervácie do 15 minút, kedy si vybraný produkt rezervujú priamo v predajniach a majú ho do 15 minút od objednania. Odpadáva tak riziko, že by im darček neprišiel včas," dopĺňa Sabina Boudová.

BLACK FRIDAY tak pre mnohých predstavuje ideálnu príležitosť nakúpiť s rozumom nielen darčeky, ale aj praktické produkty, ktoré domácnosť reálne využije. Spoločnosť aj tento rok stavia na kombinácii širokej ponuky zliav až 50% a maximálneho zákazníckeho komfortu – či už online na www.nay.sk, alebo v sieti viac ako 50 predajní po celom Slovensku.

NAY

Viac informácií a aktuálnu ponuku nájdete na www.nay.sk.

Najčítanejšie