Zabuchnuté dvere, pokazená umývačka či defekt na bicykli? Ak máte poistenie, servis nemusíte platiť z vlastného vrecka
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Union
Pani Lívia bola na materskej dovolenke, keď sa to stalo – išla otvoriť poštárke vchod do bytového domu a svoje vlastné dvere zabuchla.
Dieťa, ktoré spalo vnútri bytu, tak ostalo samo. Šťastím bolo, že mala vo vrecku mobil. Zatelefonovala do svojej poisťovne, ktorá jej cez asistenčné služby ihneď poslala zámočníka a kým sa syn zobudil, bola už pri ňom. Málokto vie, že túto službu netreba platiť z vlastných peňazí. "Naša klientka nám poslala faktúru od zámočníka a keďže mala poistenie domácnosti, úhradu sme jej preplatili," dáva návod na to, ako ušetriť, hovorkyňa Unionu Beáta Dupaľová Ksenzsighová. Ako ďalej hovorí, v podstate nikto si v čase, kedy dôjde k poistnej udalosti, nepamätá číslo poistnej zmluvy alebo telefónny kontakt na asistenčnú službu. "Všetkým našim klientom odporúčame, aby si toto číslo uložili do mobilu. Keď sa niečo stane, hneď majú k dispozícii "priateľa na telefóne", dodáva.
Zaujímavá je aj skúsenosť klientky, ktorá počas povodní nahlásila vytopený byt. Najskôr to vyzeralo, že pani býva na prízemí a počas nedávnych záplav jej do bytu našla voda. V skutočnosti to bolo presne naopak – klientka Unionu bývala na ostatnom, štvrtom poschodí, a voda jej natiekla do bytu cez strechu. "Chvíľu trvalo, kým sa nedorozumenie vysvetlilo. Nakoniec sme teda organizovali "výškové práce", aby sme zachránili vytopený byt," hovorí Petr David z Eurocross Assistance.
V akých situáciách môžete asistenčné služby využiť?
Zoznam je bohatý a obrátiť sa na asistenciu so žiadosťou o pomoc, môžete so širokým spektrom problémov. V rámci poistenia UniDom plus majú klienti od UNION zadarmo asistenčné služby v prípadoch:
Technická havária (limit 200 Eur):
- Zabezpečíme a uhradíme výjazd + opravy na odstránenie príčiny havárie / škôd alebo uvedenie predmetu poistenia do pôvodného stavu: inštalatér, elektrikár, plynár, pokrývač, sklenár, čistenie zaneseného potrubia a kúrenár.
Zablokovanie zámkov, zabuchnutie dverí (limit 200 Eur):
- Ak nie je možné otvoriť vchodové dvere od poisteného domu/bytu kvôli strate, zabuchnutiu, zlomeniu kľúča alebo poškodeniu zámku, vtedy zabezpečíme a uhradíme výjazd zámočníka a následné práce na otvorenie dverí a zaistenie ich funkčnosti, vrátane prípadnej výmeny zámku.
Dezinsekcia a deratizácia (limit 200 Eur):
- Ak je na mieste poistenia potrebné vykonať akútnu dezinsekciu alebo deratizáciu z hygienických a bezpečnostných dôvodov, vtedy zabezpečíme a uhradíme výjazd deratizéra alebo dezinsektora na miesto poistenia a taktiež práce potrebné na dezinsekciu, dezinfekciu a deratizáciu.
Stráženie miesta poistenia (limit 200 Eur):
- Ak je po poistnej udalosti potrebné zabezpečiť miesto poistenia strážnou službou, vtedy zabezpečíme a uhradíme náklady na strážnu službu, ktorá bude miesto poistenia strážiť.
Rozšírený záručný servis domácich spotrebičov (limit 200 Eur):
- vek spotrebičov až 7 rokov!!!
- uhradíme náklady na opravu poruchy alebo cenu (ak sa spotrebič nedá opraviť alebo je úplne zničený) uvedených elektronických domácich spotrebičov a predmetov spotrebnej elektroniky v rovnakej alebo porovnateľnej kvalite:
- chladnička, mraznička, kombinovaná chladnička s mrazničkou, elektrický alebo indukčný sporák, digestor, práčka, sušička, kombinovaná práčka so sušičkou, umývačka riadu, vstavaná elektrická / teplovzdušná rúra, vstavaná mikrovlnná rúra, centrálny vysávač, televízor, satelitný prijímač vrátane satelitnej antény, prenosný elektrický ohrievač
- musia byť splnené podmienky uvedené v ODAS
Cykloasistencia (limit 200 Eur, SR + 25km od hraníc)
- v rámci poistenia asistenčných služieb má poistený nárok na cykloasistenciu pre bicykle vo vlastníctve poisteného a členov spoločnej domácnosti (maximálne pre dve dospelé osoby a 4 deti do 18 rokov).