Skoro jasno
Bratislava
Valér
18.4.2024
Televízii JOJ sa zadarilo. Kriminálka Za sklom zožala úspech
Zdielať na

Televízii JOJ sa zadarilo. Kriminálka Za sklom zožala úspech

Zdroj: joj.sk

BRATISLAVA / Televízii JOJ sa zadarilo. Diváci v stredu večer z ponuky slovenských televízii uprednostnili televíziu JOJ, keď si nenechali ujsť jej spravodajské relácie a tiež prvú epizódu nového kriminálneho seriálu Za sklom. JOJ Group bola v stredu lídrom trhu v prime time v komerčnej aj univerzálnej časti publika.

Televízna skupina JOJ Group bola včera trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s 10,2-percentným ratingom a 32,3-percentným share (CS 12-54) a s 12,8-percentnou sledovanosťou v CS 12+. Zásluhu na tom mala večerná programová ponuka televízie JOJ, ktorú diváci uprednostnili pred konkurenciou.

Najsledovanejšou reláciou stredy bolo Najlepšie počasie, ktoré na JOJke sledovalo až 621 tisíc divákov, čo v CS 12+ znamenalo skvelý 13,2-percentný rating a 30,1-percentný share a v rámci obchodne relevantnej cieľovej skupiny 9,1-percentnú sledovanosť a 26,3 percent podiel na trhu. Noviny TV JOJ si s 573 tisíc divákmi vyslúžili výborný rating 12,2 percenta a výkon 30,4 percenta (CS 12+).

Za sklom

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa včera stal nový kriminálny seriál Za sklom, ktorého prvú epizódu si nenechalo ujsť 463 tisíc divákov starších ako 12 rokov (9,9 percenta Rtg a 23,4 percenta Shr). Rovnaký úspech zaznamenala premiéra aj v komerčnej cieľovke s 8,4-perecentnou sledovanosťou a 24,5-percentným trhovým podielom. Najviac divákov malo Za sklom v cieľovej skupine 45-54 rokov, pričom ženy zaznamenali vynikajúci, až 13,4-percentný rating a muži 11,8-percentnú sledovanosť.

Mimoriadne pozitívny ohlas si nová kriminálka JOJky Za sklom vyslúžila aj na sociálnych sieťach, kde diváci ocenili a vyzdvihli najmä kvalitné spracovanie seriálu, herecké výkony predstaviteľov hlavných postáv Jána Koleníka, Tomáša Maštalíra či Kamily Magálovej, a tiež hudbu, o ktorú sa v seriáli postarala slovenská kapela Korben Dallas.

​Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola včera aj podvečerná kuchárska show Moja mama varí lepšie ako tvoja (CS 12-54), pri sledovaní ktorej dosiahli diváčky vo veku 45-54 rokov 6,1-percetný rating.

Súvisiace články